اتوبار از جمله مراکزی است که در راستای حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل فعالیت خود را آغاز نموده اند. به عبارتی حمل اثاثیه از جمله مواردی است که همواره ذهن هر شخصی را که مستأجر است به خود درگیر می کند. چرا که حین اثاث کشی، بسیاری از اسباب و لوازم دچار آسیب و شکستگی می شوند که فرد را متحمل خسارت های اثاث کشی می نماید. بدین ترتیب مراکز اتوبار و باربری با توجه به نوع فعالیتی که قصد راه اندازی آن را دارند، از نیروی انسانی با توان جسمانی بالا و آموزش دیده بهره می گیرند که بتوانند امکان بسته بندی ایمن وسایل در ابعاد بزرگ را فراهم آورند.

مرکز اتوبار و باربری

اتوبار آزادی نیز به عنوان یکی از مراکز با سابقه در عرصۀ اسباب کشی منزل، قادر به ارائه وسیلۀ نقلیه باری مناسب و نیروی انسانی توانمند و با تجربه در امور اتوبار و اسباب کشی می باشند. عمدتاً پروسۀ اسباب کشی منزل نیازمند یک تیم مجرب است که توانایی جا به جایی لوازم سنگین را از طبقات بالا، از طریقه پله ها انجام دهند. تنها مراکز باربری می توانند با در اختیار داشتن نیروی آموزش دیده، چنین خدماتی را به مشتریان ارائه دهند.

همانطور که می دانید، در طول اثاث کشی، خسارات متعددی به وسایل شکستنی، لوازم چوبی و لوازم خانگی بزرگ همچون یخچال، گاز و غیره وارد می شد ولی استفاده از توانایی کارگران مجرب و متعهد می تواند در امور اتوبار و باربری ، از میزان این گونه صدمات جلوگیری نماید.

در ضمن از دیگر خدماتی که از سوی مشتریان مراکز اتوبار و باربری، مورد استقبال قرار گرفته است، می توان به بسته بندی اصولی و ایمن اسباب و لوازم منزل اشاره نمود. بدین ترتیب شما بدون دغدغه می توانید با صرف حداقل هزینه برای دریافت خدمات از سوی اتوبار، از بروز خسارت های زیاد حین اثاث کشی و حمل و نقل وسایل منزل جلوگیری نمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()