مدرسه آنلاین در سال های اخیر مورد توجه اکثر والدین قرار گرفته است چون این سیستم بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانند امکان تحصیلات را برای افراد فراهم آورند. با توجه به این مطلب می توان بدین موضوع اشاره نمود که سیستم آموزش مجازی تنها اختصاص به مقاطع تحصیلی عالیه ندارد و امروزه گسترش خدمات مدرسه آنلاین توانسته چنین شرایط آموزشی را برای مقاطع تحصیلی متوسطه فراهم آورد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با اتکاء به معلمین مجرب و همچنین تجهیزات دیجیتالی پیشرفته، توانسته اند در طول سال ها فعالیت مداوم، همواره بر تعداد فارغ التحصیلان خود بی افزایند.

شهریه مدرسه آنلاین

بدین ترتیب متناسب با مقطع تحصیلی فرزندتان می توانید از خدمات مدرسه آنلاین بهره مند گردید. بستر اینترنت سطح وسیعی را پوشش می دهد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. بنابراین جهت بهره مندی از خدمات آموزش مجازی می توانید به مدرسه آنلاین مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند شرایطی را برای آموزش از راه دور فراهم آورند. به عبارتی با بهره مندی از سیستم آموزش مجازی، می توان به نوعی در هزینه ها صرفه جویی نمود.

اگر در پی استفاده از خدمات آموزش از راه دور برای فرزندتان هستید، بدون درنگ می توانید از این سیستم آموزشی بهره مند گردید و در مدارس آنلاین ثبت نام نمائید. چنین سیستم هایی به دلیل داشتن بستر مناسب و همچنین استفاده از تجهیزات دیجیتالی بروز در حوزۀ فیلمبرداری و ضبط کلاس آنلاین، قادر به برگزاری آموزش مجازی هستند. از مزیت های شاخص بهره مندی از خدمات مدرسه آنلاین، دسترسی راحت به آرشیو جزوات و

کلاس های برگزار شده می باشد. در این صورت دانش آموزان در مقطع تحصیلی متوسطه می توانند در مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها ثبت نام نمایند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر، در خصوص شرایط جدید  آموزش از راه دور و میزان هزینۀ ثبت نام در مدرسه آنلاین می توانید با دفتر آموزش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()