لاستیک نکسن را می توانید در سایز و مشخصات فنی متفاوت خریداری نمائید. پارامترهای متعددی در انتخاب و خرید لاستیک مطرح می شود که بایستی رانندگان پیش از مراجعه به بازار، در نظر بگیرند. به دلیل تنوع بالای محصولات شرکت های خودروسازی، نوع لاستیکی که برای اتومبیل انتخاب می شود، نقش بسزایی بر روی فرمان پذیری خودرو بر روی سطح جاده های آسفالت و خاکی در شرایط آب و هوایی متفاوت دارد. بنابراین کمپانی نکسن متناسب با تخصص و تجربیاتی که دارند، توانسته اند مدل های متنوعی از لاستیک نکسن را تولید و روانۀ بازار نمایند. این چنین امکان خرید لاستیک نکسن رادیال و بایاس در دسته بندی تایرهای تمام فصل، زمستانه و تابستانه وجود دارد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید و کارشناسان فروش این مجموعۀ معتبر مشورت نمائید.

فروش انواع لاستیک نکسن

با توجه به موارد مذکور، فروش لاستیک نکسن در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه رانندگان بر اساس مشخصات فنی اتومبیل خود، شرایط آب و هوایی و نوع کاربری که برای آن در نظر گرفته اند، می توانند بهترین انتخاب لاستیک نکسن را داشته باشند. لازم به ذکر است که بایستی مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک، در انتخاب تایر خودرو، در نظر گرفته شود چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل دارد.

میزان سطح چسبندگی تایر به جاده در شرایط آب و هوایی خشک، بیابانی، بارانی، برفی و یخبندان یا لغزنده بر روی انتخاب مدل لاستیک نکسن تأثیرگذار می باشد. از این رو، اگر در انتخاب و خرید لاستیک خودرو سردرگم هستید، می توانید از تجربیات و دانش افراد متخصص در این حوزه بهره مند گردید. بر اساس مطالب مذکور، قیمت لاستیک نکسن بر مبنای مشخصات فنی، سال تولید، نوع ساختار و سایر ویژگی های آن تعیین می گردد. در صورت تمایل، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، قیمت برخی از سایزهای لاستیک نکسن اورجینال را مشاهده نمائید و سپس به صورت آنلاین سفارش  خرید لاستیک  دهید.

 

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 38
نمایش همه
علاقه مندی ها ()