لاستیک هانکوک از برندهای شناخته شده در بازار کنونی ایران محسوب می گردد. با توجه به داشتن کیفیت بالا در مقابل قیمت ارزان، افراد خواستار خرید لاستیک هانکوک هستند. این چنین افرادی که تمایل به تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود را دارند، می توانند از کیفیت بالای محصولات برند هانکوک استفاده نمایند. پارامترهای متعددی در انتخاب سایز لاستیک هانکوک وجود دارد و این مسئله باعث می گردد تا افراد در انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیلشان سردرگم شوند. فروشگاه چرخ و یدک همواره بر روی فروش لاستیک خودرو تمرکز دارند و این مسئله باعث گردیده در لیست محصولات خود، برندهای کره ای را که دارای کیفیت بالا هستند، در اختیار مشتریان قرار دهند.

نکات مؤثر در انتخاب لاستیک هانکوک

با توجه به گستردگی مفاهیم مرتبط به علائم و نشانه های مندرج بر روی لاستیک هانکوک و هر برند دیگری، در راستای کسب اطلاعات و دانش مکفی جهت انتخاب سایز مناسب تایر، می توانید با کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین مشورت نمائید. نکتۀ قابل تأمل در عرصۀ انتخاب لاستیک هانکوک، علاوه بر مد نظر قرار دادن مشخصات فنی خودرو، پارامترهای مندرج بر روی تایرهای فابریک اتومبیل بایستی عوامل مهم و اساسی منجمله شرایط محیطی و نوع جاده ای که قصد رانندگی بر روی آن را دارید، مد نظر قرار دهید.

  انواع لاستیک هانکوک در دسته بندی تایرهای رادیال و بایاس در سطح بازار عرضه می شوند. در نتیجه متناسب با مدل خودرو و شرایط محیطی که از اتومبیل استفاده می نمائید، می توانید لاستیک هانکوک از نوع آفرود و یا آنرود انتخاب نمائید. مطالب گسترده ای در زمینۀ چگونگی انتخاب سایز لاستیک هانکوک مناسب وجود دارد که می توانید به صورت اینترنتی سطح اطلاعات خود را گسترش دهید. در صورت تمایل به خرید لاستیک هانکوک اورجینال می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 37
نمایش همه
علاقه مندی ها ()