لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو در سطح بازار قابل خریداری می باشد چون برخی از افراد و شرکت ها دارای ماشین آلات سنگین ولوو در داخل کشور هستند. بیل مکانیکی دارای بازوی مفصلی و همچنین یک صفحۀ گردان است که باعث تمایز آن نسبت به سایر ماشین آلات سنگین می گردد.

از قابلیت های خاص بیل مکانیکی برای امور حفاری عمیق، کانال کشی، لایروبی کف رودخانه، تخریب سازه و غیره استفاده می شود. در نتیجه حفظ و نگهداری از قطعات بیل مکانیکی ولوو برای مالکین چنین ماشین آلاتی حائز اهمیت است.   فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو توسط پارت یدک راهسازی در بازار ایران صورت می پذیرد.

خرید لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی ولوو اصل

از این رو، مالکین بیل مکانیکی ولوو می توانند انواع قطعات این ماشین سنگین را بدون دغدغه خریداری نمایند. البته همواره بایستی نسبت به اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید و به مراکز معتبر، برای خرید قطعات بیل مکانیکی ولوو مراجعه کنید. رولیک، دنده اسپراکت، آیدلر، زنجیر سفت کن برخی از انواع قطعات چرخ بیل مکانیکی محسوب می گردند که خراب شدن هر کدام از آنها می تواند در عملکرد دیگر لوازم یدکی متصل به آن آسیب برساند. در این صورت، متناسب با مدل بیل و مشخصات فنی قطعۀ آسیب دیده، بایستی لوازم یدکی اورجینال خریداری نموده و جایگزین نمائید.

جام، تیرک اصلی، استیک و شاسی از اجزای اصل ساختمان بیل مکانیکی محسوب می گردند که شامل انواع قطعات ریز و درشت هستند. طراحی باکت بیل ها در عرض های متفاوت بین 75 الی 120 سانتی متر صورت می پذیرد و قسمت بالایی باکت عریض تر از بخش انتهایی جام می باشد. فرآیند تخلیه جام در بیل سریع تر انجام می پذیرد. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو با نازل ترین قیمت و تضمین ضمانت کالا می توانید از راه های ارتباطی مشخص شده، با مجموعۀ پارت یدک راهسازی در ارتباط باشید.

پارت یدک راهسازی 

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()