لاستیک اسپورتیج را می توانید در سطح بازار با قیمت مناسب خریداری نمائید. با توجه به اینکه برخی از افراد انتخاب لاستیک اتومبیل را بر اساس تایرهای فابریک آن انجام می دهند، لازم به ذکر است که امکان  خرید لاستیک اسپورتیج از برندهای مختلف دیگر نیز وجود دارد. بنابراین متناسب با مدل اتومبیل اسپورتیج، قادر به خرید لاستیک از میان تایرهای تمام فصل، زمستانه و تابستانه خواهید بود. راننده متناسب با موقعیت و شرایط آب و هوایی که رانندگی می کنند، می توانند مناسب لاستیک رادیال و یا بایاس را خریداری نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از مشخصات فنی لاستیک های مختلف موجود در بازار می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

انتخاب لاستیک اسپورتیج با سطح چسبندگی بالا

اگر به دنبال خرید لاستیک اسپورتیج با عملکرد بالا هستید، تایرهای تمام فصل می تواند بهترین انتخاب شما محسوب گردد. ترکیبات ویژه ای که در طراحی و ساخت چنین لاستیک هایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارای دوام بالا نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف هستند. بدین ترتیب بتوانند سطح چسبندگی لاستیک ها را نسبت به جاده های لغزنده بیشتر نمایند. از ویژگی های مهم که بایستی زمان انتخاب لاستیک اسپورتیج در نظر بگیرید، نوع ساختار تایر است که نقش تعیین کننده بر روی مقاومت لاستیک در برابر سرعت بالای اتومبیل خواهد داشت.

جهت اطلاع از قیمت  فروش لاستیک می توانید به مراکز عرضۀ تایرهای خارجی مراجعه نمائید. هم اکنون متناسب با سایز رینگ اتومبیل، می توانید بهترین انتخاب لاستیک را انجام دهید. به طور کلی، نوع تایر بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد و بدین وسیله پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید. هم اکنون متناسب با مدل اتومبیل، می توانید نسبت به خرید لاستیک های جدید اقدام نمائید. جهت خرید آنلاین لاستیک اسپورتیج می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و دسترسی راحت تر و بدون محدودیت به کلیۀ محصولات داشته باشید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()