لاستیک سانتافه را می توانید در سطح بازار از میان برندهای خارجی و ایرانی خریداری نمائید. پارامترهای متعددی در انتخاب نوع لاستیک خودرو وجود دارد چون تایرها بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته می شوند. بنابراین هنگام  خرید لاستیک سانتافه  باید مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک را در نظر بگیرید. همانطور که می دانید، با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل، دیگر نیاز نیست در مدت زمان کوتاهی مجدداً به دنبال تعویض تایرهای خودرو باشید. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز شناخته شده و دارای سابقه طولانی در عرصۀ فروش و پخش لاستیک خودرو در منطقۀ تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند. در لیست محصولات خود، قادر به فروش لاستیک سانتافه در برندهای معتبر خارجی می باشند.

ویژگی بهترین لاستیک سانتافه

نوع تایر بر اساس مدل اتومبیل، مشخصات فنی آن، شرایط محیطی و نوع جاده تعیین می گردد. در نتیجه زمانی که قصد  خرید لاستیک سانتافه را دارید، با مد نظر قرار دادن موارد ذیل، رانندگی بهتری را می توانید تجربه کنید.

  • قابلیت جذب شوک : اگر شما در منطقه‌ای با جاده‌های پر حفر و نقص زندگی می‌کنید، لاستیک‌های با قابلیت جذب شوک خوب را باید انتخاب کنید.
  • قابلیت انطباق با سطح جاده : لاستیک‌های با قابلیت انطباق با سطح جاده را باید انتخاب کنید تا رانندگی راحت‌تر و امن‌تر باشد.
  • قابلیت انعطاف پذیر : لاستیک‌های با قابلیت انعطاف پذیر را باید انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی در منحنی‌ها و تغییرات سرعت حرکت کنید.

مشورت با رانندگان خودرو یا فروشنده لاستیک نیز می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین لاستیک سانتافه را برای خودرو خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که هزینه، عمر مفید، عملکرد تایر در شرایط هوایی مختلف نیز عوامل مهم دیگری هستند که باید در نظر گرفته شوند، تا در نهایت بتوانید مناسب ترین لاستیک سانتافه را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک خریداری نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()