فروشگاه چرخ و یدک، یکی دیگر از فروشندگان بزرگ و مطرح در حوزۀ لاستیک خودرو، محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. شاید رانندگان مبتدی با فروش لاستیک در مدل های متفاوت، ممکن است دچار اشتباه گردند و به درستی نتوانند لاستیک مورد نیاز خود را خریداری نمایند. به طور کلی،  فروش لاستیک ارزان بر اساس شاخص های متعددی انجام می پذیرد چون نوع تایر، تأثیر مستقیم بر روی کیفیت رانندگی خواهد داشت. در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به عوامل مهم در انتخاب لاستیک خودرو می پردازیم .

نکات طلایی فروش لاستیک

فروش لاستیک خودرو معمولاً در چندین مدل و نوع مختلف صورت می‌گیرد. برخی از مدل‌های فروش لاستیک شامل موارد زیر می‌شود :

  • لاستیک‌های تابستانه : این نوع لاستیک برای استفاده در فصل‌های گرم سال مناسب است و دارای عملکرد خوب در شرایط خشک و گرم است.
  • لاستیک‌های زمستانه : فروش لاستیک زمستانه برای استفاده در شرایط برف و یخ است و دارای طراحی و ترکیبات خاصی است که عملکرد بهتری در شرایط سرد و مرطوب دارند.
  • لاستیک‌های چهار فصل : این نوع لاستیک متناسب برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوا است و عملکرد خوبی در تمام فصول سال دارند.
  • لاستیک‌های ران-فلت (Run-Flat) : فروش لاستیک‌ ران فلت، قابلیت ادامه رانندگی بعد از پانسمان و پنچرگیری را فراهم می آورد و به عنوان یک جایگزین برای لاستیک‌های معمولی استفاده می‌شوند.
  • لاستیک‌های عمودی (Off-road) : فروش لاستیک عمودی برای خودروهای جیپ و سنگین صورت می گیرد و برای رانندگی در مسیرهای خاکی، کثیف و دشوار مناسب هستند.
  • لاستیک‌های عملکرد بالا (High-Performance): این نوع  لاستیک برای خودروهای اسپرت و خودروهای با عملکرد بالا مناسب هستند و دارای قابلیت تسریع، ترمزگذاری و کنترل بهتر هستند.

به علاوه، هر یک از این مدل‌های لاستیک به انواع مختلفی از نظر سایز، عمق شیار طرح گل، طراحی و ویژگی‌های فنی دیگر تقسیم می‌شوند. جهت دریافت مشاوره تخصصی می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک در ارتباط باشید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()