لاستیک آسنا در سطح بازار و توسط فروشگاه کاسپین تایر قابل خریداری می باشد. با توجه به اینکه اتومبیل آمیکو آسنا نوعی خودروی پیکاپ از محصولات کشور چین محسوب می گردد. این خودرو در تیپ هایی با پیشرانه متنوع و جعبه دنده های متفاوت دستی و اتومات ساخته می شوند. بدین وسیله متناسب با مدل خودرو بایستی توجه لازم نسبت به انتخاب لاستیک آسنا داشته باشید. لازم به ذکر است که اتومبیل آمیکو آسنا دارای موتور دوگانه سوز می باشد و بدین وسیله متناسب با نیازی که دارید، می توانید از این قابلیت بهره مند گردید. در نتیجه هنگام خرید لاستیک آسنا  می بایست توجه و دقت کافی به مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی فرمان پذیری خودرو خواهد داشت.

فاکتورهای مهم در انتخاب لاستیک آسنا

بر اساس مشخصات فنی اتومبیل آمیکو آسنا، این خودرو متناسب با مسیرهای خارج شهر ساخته شده است. در نتیجه هنگام خرید لاستیک آسنا بایستی وضعیت جاده و شرایط محیطی در نظر گرفته شود. بدیهی است، جهت خرید لاستیک متناسب با جاده های خاکی، سنگی و غیر هموار بایستی تایرهایی که دارای لایۀ خارجی با شیارهای عمیق هستند، انتخاب شوند چون قابلیت پراکندگی گل و لای سطح جاده را برای راننده فراهم می آورد. در نتیجه تجربه بهتری از رانندگی با لاستیک آفرود خواهید داشت.

در صورت تمایل به  خرید لاستیک T8 و لاستیک آسنا ، انتخاب تایرهای جدید را می توانید از میان برندهای خارجی و ایرانی انجام دهید. در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر، انتخاب لاستیک اسنا از بین برندهای ویندفورس، لاستیک رودکروز، مکسس تایلند، نما، اریتیس، وایدوی، کامفورسر، پاور تراک، جی تی، تری ای، مکسترک و ... برای مالکین چنین اتومبیلی فراهم می باشد. لازم به ذکر است که امکان مشاهده و بررسی قیمت لاستیک آسنا برای شما مهیاست و می توانید به صورت آنلاین خرید خود را ثبت کنید.

فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  0213354174۶  -  02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در کلیه پیام رسان ها : 09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()