لاستیک T8 در لیست محصولات فروشگاه کاسپین تایر قابل خریداری می باشد. در واقع این مجموعۀ معتبر توانسته اند به منظور تأمین نیاز بازار از میان تایرهای برند چینی، محصولات با کیفیتی را برای لاستیک اتومبیل پیکاپ جک T8 معرفی نمایند.  خرید لاستیک T8 و لاستیک پرادو را می توانید از میان برندهای معتبری چون جیتی، نما، مکسس تایلند، آریتیس و ... انجام دهید. همانطور که می دانید، با انتخاب درست لاستیک، می توانید تجربۀ بهتری از رانندگی را کسب نمائید.

  • عملکرد خوب در پیچ جاده : مناسب ترین لاستیک تی 8، باید عملکرد خوب در پیچ ها داشته باشند و از لغزش و از دست دادن کنترل جلوگیری کنند.
  • قابلیت جذب شوک : لاستیک T8 استاندارد، قابلیت جذب شوک‌های ناشی از حفرات و نقص‌ های جاده را داشته باشند.
  • قابلیت انطباق با سطح جاده : بهترین لاستیک جک T8 بایستی قابلیت انطباق با سطح جاده را داشته باشند تا رانندگی راحت‌تر و امن‌تر باشد.
  • قابلیت انعطاف پذیر : لاستیک‌های مناسب برای خودرو تیگو 8 باید انعطاف پذیر باشند تا بتوانید به راحتی در منحنی‌ها و تغییرات سرعت حرکت کنید.
  • نوع رانندگی : اگر شما معمولاً در شهرها و بر روی آسفالت رانندگی می‌کنید، لاستیک‌های با الگوی سطح صاف و عملکرد خوب در شرایط جاده‌ای مناسب است. اما اگر شما بیشتر در مسیرهای خارج از شهر و در شرایط سخت‌تر رانندگی می‌کنید، لاستیک‌های با الگوی عمیق و عملکرد خوب در شرایط غیرآسفالت مناسب است.

برخورداری از لاستیک‌ های با کیفیت و مناسب می‌ تواند رانندگی راحت و امن‌تر را برای شما فراهم کند. همچنین، مشورت با تولید کننده خودرو یا فروشنده لاستیک نیز می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین لاستیک را برای خودرو تیگو 8 انتخاب کنید. جهت بررسی دقیق مشخصات فنی و قیمت لاستیک T8 و لاستیک پرادو می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نموده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. خرید لاستیک پرادو را از طریق سایت انجام دهید.

فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  0213354174۶  -  02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در کلیه پیام رسان ها : 09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()