لاستیک نانکن تایوان از جمله برندهای جهانی محسوب می گردد که در ایران نیز دارای طرفداران خاص خود می باشد. با توجه به تنوع سایز لاستیک های نانکن تایوان، متناسب با مدل خودرو به سهولت قادر به خرید لاستیک مناسب برای اتومبیل خود خواهید بود. پارامترهای متعددی در انتخاب لاستیک خودرو وجود دارد که باعث گردیده موضوع مقالۀ این هفته به نکات خرید لاستیک نانکن تایوان اختصاص داده شود.

فروشگاه تایر ایرانیان از جمله فروشندگان مطرح در بازار لاستیک خودرو به شمار می روند که توانسته اند امکان سفارش خرید لاستیک نانکن تایوان اصل را برای عموم مشتریان فراهم سازند.

خرید مناسب ترین لاستیک نانکن تایوان

اگر خواستار تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود هستید، بایستی اطلاعات اولیه نسبت به مشخصات فنی خودرو و سایر تایرهای فابریک بدست آورید. سپس قادر به انتخاب سایز مناسب لاستیک نانکن تایوان خواهید بود و سطح کیفیت رانندگی خود را نسبت به گذشته می توانید بهبود ببخشید. برخی از مشخصه های مهم در خرید لاستیک نانکن تایوان شامل موارد زیر می شوند :

  • عملکرد بالا : انواع لاستیک نانکن تایوان دارای عملکرد بالا هستند چون بر اساس شاخص های استاندارد بین المللی ساخته می شوند.
  • طول عمر بالا : به دلیل استفاده از مواد پلیمری مرغوب، لاستیک های نانکن دارای طول عمر بالا می باشند.
  • تنوع سایز : شرکت لاستیک سازی نانکن تایوان توانسته اند با مد نظر قرار دادن محصولات شرکت های خودروسازی مختلف در جهان، اقدام به تولید لاستیک در سایزهای متفاوت نمایند.
  • تنوع ساختار : امکان خرید لاستیک نانکن تایوان با ساختارهای رادیال و بایاس وجود دارد.
  • تنوع مدل : متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، به سهولت قادر به خرید مناسب ترین لاستیک نانکن سواری، شاسی بلند، ماشین سنگین و ... می باشید.
  • بهره گیری از مواد اولیه مرغوب : شرکت نانکن با استفاده از مواد اولیۀ شیمیایی و پلیمری توانسته اند موفق به طراحی و تولید لاستیک های با‌کیفیت و با‌دوام گردند.

جهت بررسی بیشتر، مشاهدۀ مشخصات فنی، خرید آنلاین و قیمت خرید لاستیک نانکن تایوان می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

 فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13
 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()