فروش اینترنتی لاستیک به شما کمک می کند که بتوانید به فروشگاه های متعددی مراجعه نمائید و به هیچ عنوان برای شما محدودیت زمانی و مکانی را بوجود نمی آورد. در نتیجه رانندگانی که خواستار خرید لاستیک جدید برای اتومبیل خود هستند، می توانند از میان محصولات موجود در مراکز  فروش اینترنتی لاستیک ، بهترین انتخاب خود را داشته باشند. با توجه به تنوع برند و مدل های لاستیک موجود در فروشگاه، قطعاً مراجعۀ حضوری به فروشگاه ها، دسترسی شما به مشخصات کلیۀ محصولات برای شما فراهم نمی باشد ولی فروش اینترنتی لاستیک مانع از این اتفاق می شود. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در زمینۀ واردات و فروش لاستیک خودرو فعالیت می کنند.

فروش اینترنتی لاستیک و خرید بدون محدودیت مکانی

این مجموعۀ معتبر با راه اندازی وب سایت رسمی، چند سالی است که موفق به ارائه خدمات   فروش لاستیک می باشند. بدین وسیله عموم مشتریان، دسترسی کامل به مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود و قابل عرضۀ فروشگاه خواهد داشت. برخی از انواع طبقه بندی فروش لاستیک خودرو عبارتند از موارد زیر می باشند :

  • انواع لاستیک بر پایۀ نوع
  • لاستیک‌هایی متناسب با نوع خودرو
  • انتخاب لاستیک بر اساس روش رانندگی
  • فروش لاستیک بر مبنای سایز تایر و رینگ
  • تولید لاستیک بر اساس تغییرات شرایط آب و هوایی

با توجه به گستردگی نکات در زمینۀ انتخاب تایر، راه اندازی فروش اینترنتی لاستیک به افراد فرصت کافی برای خرید لاستیک مناسب برای انواع اتومبیل را می دهد. هنگام بهره مندی از چنین خدماتی، همواره بایستی مراقبت کافی نسبت به این موضوع را داشته باشید که گرفتار افراد کلاهبردار نشوید و جهت خرید لاستیک اورجینال به مراکز معتبر فروش اینترنتی لاستیک مراجعه نمائید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهدۀ بروزترین قیمت لاستیک های موجود در بازار می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()