لاستیک اپتیما در لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک قابل خریداری می باشد. امکان خرید لاستیک اپتیما از میان برندهای خارجی و ایرانی برای عموم رانندگان فراهم می باشد. اتومبیل اپتیما از محصولات شرکت خودروسازی کیا می باشد که در داخل ایران شاهد بکارگیری آن توسط اشخاص مختلف هستیم. با توجه به ماهیت قابل فرسایش رویۀ لاستیک های خودرو، شرایط مختلفی پیش می‌آید که باعث می گردد تا راننده به دنبال تعویض تایرهای اتومبیل بی‌افتد. بدیهی است متناسب با مدل خودرو بتوانید مناسب ترین لاستیک اپتیما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید.

سفارش لاستیک اپتیما استاندارد

با توجه به مطالب فوق و اینکه خودروی اپتیما در تیپ های متفاوت ساخته می شوند، هنگام انتخاب سایز لاستیک اپتیما بایستی توجه کافی نسبت به مشخصات فنی اتومبیل داشته باشید. برخی از انواع سایز لاستیک فابریک اپتیما می توان به 235/45 R 18، 215/50 R 17 و 225/45 R 18 اشاره نمود. همانطور که می دانید، سایز لاستیک خودرو بایستی تطابق با سایز رینگ های اتومبیل داشته باشد. نوع لاستیکی که برای اتومبیل خریداری می نمائید، بر روی کیفیت رانندگی و کنترل فرمان خودرو در سطح جاده تأثیر می گذارد. در نتیجه با آسودگی خاطر می توانید بهترین نوع لاستیک کیا اپتیما را خریداری نمائید.

امکان انتخاب لاستیک اپتیما از میان تایرهای رادیال و بایاس برای رانندگان محترم وجود دارد چون تایرهای رادیال منطبق بر فناوری پیشرفته ساخته می شوند و قابلیت بهبود کیفیت رانندگی را در مسیرهای پیچ دار و منحنی با سرعت بالا را فراهم می کند. این در حالی است که جهت انتخاب لاستیک مناسب برای جاده های خاکی، خرید لاستیک آفرود برای اتومبیل اپتیما می تواند گزینۀ مناسب تری محسوب گردد. قیمت لاستیک اپتیما بر اساس شاخص های مهم منجمله سایز تایر، نوع ساختار، سال تولید و همچنین برند معین می گردد. در نتیجه جهت اطلاع از قیمت روز و خرید لاستیک می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()