لاستیک نیسان جوک را می‌توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک خریداری نمائید چون این مجموعۀ معتبر از سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش لاستیک خودرو برخوردار هستند. لاستیک از اجزای اصلی خودرو محسوب می گردد و به دلیل داشتن سطح تماس مستقیم با جاده، بر روی فرمان پذیری خودرو تأثیرگذار می باشد. در همین راستا، صنعت لاستیک سازی در سطح جهانی بر اساس یک سری شاخص های استاندارد پایه ریزی شده و محصولات متنوع استانداردی را تولید و روانۀ بازار جهانی می نمایند. کمپانی نیسان به منظور تجهیز خودروی جوک، از تایرهایی با سایز  225/45 R 18، 215/55 R 17 205/60 R 16و ... استفاده می نمایند. لذا در زمان خرید لاستیک نیسان جوک سایز تایر را می توانید متناسب با چنین سایزهایی از میان لاستیک های خارجی و یا ایرانی انتخاب نمائید.

خرید لاستیک نیسان جوک بر اساس شرایط محیطی

با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، می توانید رانندگی بهتری را برای خود به ارمغان آورید. به عبارتی نوع لاستیک نیسان جوک بر روی کیفیت رانندگی در جاده خشک و سوزان تابستان و همچنین مسیر خیس، لغزنده و یخبندان زمستان تأثیرگذار می باشد. ضمن آنکه متناسب با اتومبیل سرعتی و اسپرت یا خودروی طبیعت گردی بایستی در انتخاب مدل لاستیک توجه و دقت کافی نشان داد. به عنوان مثال خرید لاستیک نیسان جوک را می توانید از میان لاستیک هایی با عملکرد بالا و یا ران فلت انجام دهید. ضمن آنکه امکان انتخاب لاستیک نیسان جوک از میان تایرهای تابستانه، زمستانه و تمام فصل وجود دارد.

در نتیجه صرف نظر از قیمت  فروش لاستیک نیسان جوک، بایستی مشخصات فنی تایر و اصل بودن لاستیک مد نظر قرار گرفته شود چون بر روی میزان چسبندگی تایر بر روی سطح جاده مؤثر هستند. اگر خواستار تجربۀ بهتری حین رانندگی هستید و در عین حال تمایل به تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود را دارید، بایستی تمام جوانب مهم مذکور را مد نظر قرار دهید. لذا در صورت عدم آگاهی نسبت به این موضوعات، می توانید با کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین مشورت نمائید و سپس از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک همراه با گارانتی معتبر و قابل پیگیری اقدام به خرید لاستیک نیسان جوک نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()