رینگ اسپرت دارای یک سری مزیت و در عین حال معایب است که باعث گردیده، این مقالۀ کوتاه توسط کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک گردآوری شود. رینگ اسپرت از اجزای اصلی خودروهای لوکس محسوب می گردد و نقش بسزایی در طراحی بدنۀ خارجی اتومبیل دارد. در همین راستا، بسیاری از افراد مشتاق تجهیز نموده اتومبیل سادۀ خود به رینگ اسپرت هستند. یکی از دلایل مهم در خرید رینگ اسپرت  ، می توان به افزایش فرمان پذیری و قدرت مانور خودرو در سرعت های بالا اشاره نمود. علاوه بر آنکه با افزایش سطح تماس لاستیک با جاده، شرایط مناسبی برای کاهش خط ترمز بوجود می آید.

خرید رینگ اسپرت با جنس مرغوب

ارتفاع آج، مقدار شیارهای تایر و جنس لاستیک نیز از دیگر موارد مهم و اساسی هستند که در کنار انتخاب رینگ اسپرت بر روی عملکرد اتومبیل تأثیرگذار می باشد. چرخیدن راحت فرمان اتومبیل، افزایش زیبایی و جلوۀ ظاهری اتومبیل، بهبود عملکرد سیستم ترمز خودرو و فرمان پذیری بهتر در محورهای منحنی جاده از جمله مزایای خرید رینگ اسپرت و بکارگیری آن در ماشین های سواری، شاسی بلند، کراس اوور محسوب می شوند.

البته لازم به ذکر است که بکارگیری غیر اصولی رینگ اسپرت می تواند صدمات جدی برای اتومبیل بوجود آورد. بنابراین توصیه بر این داریم، نگاهی دقیق بر این موضوع مهم داشته باشید. در نهایت بتوانید بهترین رینگ اسپرت را برای اتومبیل خود خریداری نمائید و کیفیت رانندگی خود را در سرعت های بالا بهبود ببخشید. فروش رینگ اسپرت در دو دسته بندی اصلی رینگ اسپرت آلیاژی و رینگ اسپرت فولادی انجام می پذیرد. بنابراین متناسب با سلیقۀ شخصی، قیمت، مدل و کاربری خودرو به سهولت می توانید اقدام به خرید رینگ اسپرت نمائید. قیمت رینگ اسپرت به جنس و نوع آن وابسته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و در نهایت اقدام به خرید لاستیک و رینگ اسپرت نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()