دانپایپ سورن جزء قطعات اصلی در سیستم موتور توربو شارژ سورن محسوب می گردد. موقعیت های گوناگونی وجود دارد که می تواند منجربه آسیب و نقص فنی توربو شارژ و خراب شدن دانپایپ سورن گردد. در این صورت، بایستی در اولیه فرصت نسبت به تعویض و خرید دانپایپ سورن اقدامی صورت گیرد. نصب دانپایپ سورن به بهبود عمبکرد توربو شارژ کمک می کند و دارای وظیفه خروج گازهای موتور را به سمت اگزوز دارد. فروشگاه توربو شارژ سنتر در فهرست محصولات خود، اقدام به فروش دانپایپ سورن می نمایند.

نکاتی درباره نصب دانپایپ سورن

از ویژگی های مهم دانپایپ سورن، می توان به جنس تمام استیل آن اشاره کرد که از دوام بالا برخوردار است. از دیگر مشخصه های دانپایپ سورن می توان به دست ساز بودن و داشتن جوش و اتصالات کاملاً اصولی آن اشاره کرد. همواره نصب دانپایپ سورن می تواند باعث افزایش راندمان موتور گردد. لازم به ذکر است که در حال حاضر شاهد فروش دانپایپ سورن یک تکه به شکل لوله ای وجود دارد. در نتیجه متناسب با نیاز خودرو و توان خروجی موتور، می بایست در انتخاب و خرید دانپایپ سورن دقت نمود.

با انتخاب دانپایپ سورن مناسب، عمر موتور با کاهش دمای پیرامونش، افزایش پیدا می کند. کیفیت اتصالات جوش داده در طراحی و ساخت دانپایپ سورن حائز اهمیت است و می تواند بر روی طول عمر آن تأثیرگذار باشد. نصب دانپایپ سورن توانسته توان موتور خودرو را افزایش دهد و باعث تقویت و تیونینگ موتور توربو شارژ گردد. در نتیجه بروز نقص فنی، مستلزم بررسی بیشتر است و دارندگان خودروی سورن می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی توربو شارژ سنتر نسبت به خرید دانپایپ سمند سورن و انجام مراحل نصب آن با حداقل دستمزد، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 55774070

فکس : 55774070

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()