دانپایپ شاهین را می توان در سطح بازار خریداری کرد. فروشگاه توربو شارژ سنتر از جمله مراکزی است که به صورت حرفه ای در حوزه واردات و فروش قطعات و پک کامل توربو شارژ فعالیت می کنند. بدین ترتیب متناسب با نیاز می توان نسبت به خرید دانپایپ شاهین اقدام نمود و با نصب و جایگزین نمودن این قطعه در مسیر اگزوز و سیلندرهای موتور، شرایط بهتری را برای تسهیل و تسریع زمان احتراق سوخت مهیا نمود. برخی از مواقع ممکن است که دانپایپ شاهین دچار آسیب شود که در این صورت، نیاز به تعویض قطعه می باشد.

کاربرد دانپایپ شاهین

خرید و نصب دانپایپ شاهین می تواند تأثیر مستقیم بر روی بازگرداندن عملکرد موتور داشته باشد. بنابراین هنگامی که با مشکل و نقص فنی قطعات موتور توربو شارژ شاهین روبور می شوید، نیاز به بررسی قسمت های مختلف است. طراحی دانپایپ شاهین و هر خودروی دیگری به نحوی است که قابلیت کاهش دمای حرارت حاصل از دود خروجی از اگزوز اتومبیل را دارد. علاوه بر آنکه تأثیر مستقیم بر روی کاهش دمای موتور خودرو خواهد داشت.

از مشخصه های مهم دانپایپ می توان به دست ساز بودن اشاره کرد. در عین حال فروش دانپایپ شاهین به صورت آماده توسط فروشگاه توربو شارژ سنتر صورت می گیرد. نکات مهمی که بایستی هنگام خرید و نصب دانپایپ شاهین و هر خودروی دیگری توجه نمود، کیفیت جوش و اتصالات آن است که باید به صورت اصولی صورت گرفته باشد. همچنین به افزایش شتاب و در عین حال تسریع عکس العمل استفاده از پدال گاز کمک می کند. نصب دانپایپ شاهین، خروج دود حاصل از احتراق را راحت‌تر می کند.

بنابراین سالم بودن این قطعه حائز اهمیت است. عمدتاً مشخصات فنی دانپایپ شاهین در انتخاب و پیاده سازی موتور توربو شارژ حائز اهمیت می باشد. هم اکنون جهت خرید و اطلاع از قیمت دانپایپ شاهین می توانید به فروشگاه اینترنتی توربو شارژ سنتر مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات موجود، با اطمینان خاطر نسبت به خرید دانپایپ شاهین اقدام نمائید.

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 55774070

فکس : 55774070

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 8
نمایش همه
علاقه مندی ها ()