نایلون شیرینگ دارای کاربردهای گسترده است چون از قابلیت خاصی برخوردار می باشد. اگر به دنبال خرید نایلون شیرینگ هستید، بررسی ابعاد رول و میزان ضخامت آن از اهمیت بالا برخوردار می باشد. هم اکنون متناسب با نیازی که دارید، می توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت نایلون شیرینگ با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید. این گروه تولیدی، بر اساس نیاز بازار اقدام به تولید و فروش نایلون شیرینگ حرارتی در نوع و ابعاد متفاوت می نمایند تا پاسخگوی نیاز صنایع مختلف باشند. در نتیجه هزینه های نگهداری و بسته بندی محصولات به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

مشخصه های مهم نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ یا نایلون بسته‌بندی حرارتی، نوعی فیلم پلاستیکی است که با استفاده از حرارت قابلیت انقباض دارد. این نوع نایلون معمولاً برای بسته‌بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد تا از آنها در برابر آسیب، گرد و غبار و رطوبت محافظت کند. متریال اصلی نایلون شیرینگ عبارتند از:

  • پلی اتیلن (PE): نایلون های شیرینگ از پلی اتیلن با چگالی پایین (LDPE) یا بالا (HDPE) تولید می شوند و نسبت به گرما حساسیت دارند.
  • پلی وینیل کلراید (PVC): این نوع پلاستیک به دلیل ویژگی های خوب و قیمت مناسب، در بسته‌بندی محصولات مختلف به کار می رود. همچنین امکان چاپ بر روی آن وجود دارد.
  • پلی پروپیلن (PP): نایلون شیرینگ با پایه پلی پروپیلن، شفافیت بالایی دارد و عمدتاً برای بسته‌بندی محصولات غذایی و غیرغذایی استفاده می شود.

نایلون شیرینگ به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، مانند سبک بودن، انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر تغییرات جوی، گزینه‌ای ایده‌آل برای بسته‌بندی و حمل و نقل محصولات مختلف به شمار می رود. قیمت نایلون شیرینگ بر اساس شاخص هایی همچون ابعاد، جنس، میزان ضخامت و قابلیت چاپ پذیری آن تعیین می گردد. جهت سفارش نایلون شیرینگ درجه یک می توانید با مجموعه دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

آدرس دفتر: تهران خیابان ۱۵خرداد خیابان پامنار پلاک ۱۵۷مجتمع نگین پامنار واحد ۲۸

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 17
نمایش همه
علاقه مندی ها ()