اگر هنگام رانندگی حس کنید که خودرو به یک سمت کشیده می شود یا لرزش نامطلوبی وجود دارد، ممکن است لاستیک ها نیاز به تعویض داشته باشند. فروش لاستیک سراتو در فهرست محصولات فروشگاه چرخ و یدک مشهود است چون به عنوان یکی از مراکز باسابقه در عرصه تأمین و پخش لاستیک خودرو در تهران فعالیت می کنند. بنابراین افرادی که به دنبال تعویض تایرهای قدیمی خودرو به دلایل مختلف هستند، ما را تا انتهای پست همراهی کنند تا بیشتر به اهمیت انتخاب و خرید لاستیک سراتو مناسب و با کیفیت توجه نمایند.

خرید لاستیک سراتو بر اساس شرایط جوی

قبل از خرید لاستیک سراتو، نظرات و بررسی های دیگر کاربران را در فروشگاه های اینترنتی لاستیک مطالعه کنید. این کار به شما کمک می کند تا از تجربه های دیگران استفاده کنید. برای خرید لاستیک مناسب برای خودرو کیا سراتو، باید چندین فاکتور مهم را در نظر بگیرید، که در این‌جا به صورت مختصر بدان اشاره می کنیم. ابتدا سایز کارخانه‌ای لاستیک سراتو را چک کنید. این سایز معمولاً در دفترچه راهنمای خودرو و روی برچسب داخل درب راننده نیز درج می شود که البته بر روی لایه‌ی خارجی لاستیک های فابریک نیز قابل مشاهده است.

بسته به شرایط آب و هوایی، بهتر است در انتخاب و خرید لاستیک سراتو توجه کنید. لاستیک های تابستانی برای آب و هوای گرم و خشک مناسب‌اند، در حالی که لاستیک های زمستانی برای شرایط برفی و یخ‌زده طراحی شده‌اند. لاستیک های چهار فصل گزینه‌ای میانه هستند.

با این تفاسیر، قیمت لاستیک سراتو مبنی بر مدل، سایز و همچنین برند متفاوت تعیین می شود. برخی لاستیک ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مصرف سوخت کمتری دارند. جهت دریافت مشاوره تخصصی برای خرید لاستیک سراتو و هر اتومبیل دیگری می توانید با کارشناسان فروش لاستیک سراتو چرخ و یدک در ارتباط آنلاین باشید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 17
نمایش همه
علاقه مندی ها ()