لاستیک نیسان جوک نیز به صورت دوره‌ای، متناسب با میزان مصرف و فرسودگی تایرهای فابریک بایستی تعویض نمائید. لاستیک از اجزای مهم خودرو محسوب می گردد که به دلایل مختلفی می توانند دچار آسیب و فرسایش شوند. فروش لاستیک نیسان جوک توسط فروشگاه چرخ و یدک در برندهای خارجی همچون لاستیک پیرلی، دانلوپ، کومهو، هانکوک و ... صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با بودجه و تیپ خودروی نیسان جوک می توانید بهترین لاستیک را خریداری کنید.

مزیت خرید لاستیک نیسان جوک مناسب

عدم توجه به انتخاب مناسب لاستیک برای نیسان جوک می تواند مشکلات متعددی به همراه داشته باشد. در ادامه، برخی از این تاثیرات را بررسی می کنیم:

  • کاهش ایمنی: لاستیک های نامناسب می توانند باعث افزایش خطرات هنگام ترمز و کنترل خودرو شوند. در شرایط بارانی یا برفی، تایرهای نامناسب ممکن است نتوانند چسبندگی کافی را ارائه دهند و باعث لغزش یا واژگونی شوند. پیش از خرید لاستیک نیسان جوک می بایست تمام نکات مرتبط در نظر گرفته شود.
  • کاهش عملکرد: با انتخاب درست لاستیک نیسان جوک، می توان به افزایش میزان چسبندگی تایرها به سطح جاده و کنترل خودرو کمک کرد. این موضوع به ویژه در سرعت های بالا یا هنگام پیچیدن در گوشه ها مشهود خواهد بود.
  • افزایش مصرف سوخت: انتخاب تایرهای نامناسب می تواند باعث افزایش مقاومت غلتشی خودرو شوند، که نتیجه آن افزایش مصرف سوخت و هزینه های بیشتر است. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک نیسان جوک باید به دقت، قابلیت و ویژگی های لاستیک مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.
  • سایش زودرس لاستیک ها: اگر لاستیک هایی که انتخاب می کنید مناسب نوع رانندگی، وزن خودرو و شرایط جاده نباشند، ممکن است خیلی زودتر از موعد دچار سایش شوند و نیاز به تعویض پیدا کنند.

به طور کلی، صرف نظر از قیمت لاستیک نیسان جوک ، بررسی ویژگی های تایر و همچنین اطمینان یافتن نسبت به اورجینال بودن آن حائز اهمیت می باشد و باعث تداوم طول عمر لاستیک می شود.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()