مجهزترین مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد قادر به ارائه کلیه خدمات تشخیصی در حوزه دندانپزشکی می باشند. با انجام سی تی اسکن دندان، امکان تصویربرداری سه‌بعدی، اطلاعات دقیقی از ساختارهای دندانی و فکی فراهم می شود و جهت درمان های متعددی همچون ایمپلنت و جراحی های فک و صورت بهترین گزینه محسوب می گردد. افرادی که در منطقه غرب تهران سکونت دارند، می توانند جهت انجام انواع تصویربرداری به رادیولوژی دندان سعادت آباد، مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمایند.

شرح جزئیات خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد

رادیولوژی دندان در سعادت آباد بر اساس نیاز متخصصین دندانپزشک، خدمات متنوعی را برای تصویربرداری دندان و دهان به افراد ارائه می دهند. رادیولوژی دورانی، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیولوژی سفالومتریک، رادیولوژی بایت وینگ و ... برخی از اصلی‌ترین انواع تصویربرداری هستند که توسط مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد به مراجعین محترم ارائه داده می شود.

برخی از روش های رادیولوژی دندان، فک و صورت نمای کاملی از دندان ها، فک ها و ساختارهای اطراف ارائه می دهد و برای برنامه‌ریزی درمان های دندانی کاربرد دارد. توسط تجهیزات پیشرفته، جزئیات دقیقی از ریشه دندان ها و بافت اطراف آن ها مشاهده می شود و برای درمان های عفونی یا مشکلات ریشه‌ای بسیار مفید است. معمولاً برای بررسی پوسیدگی های دندان و وضعیت فک ها، نتایج رادیولوژی دندان به دندانپزشک، در تشخیص مشکلات دندانی یاری می کند.

با استفاده از دستگاه های مخصوص موجود در رادیولوژی دندان سعادت آباد، برای بررسی وضعیت شکلگیری استخوانی فک ها و دندانی در بیماران ارتودنسی، کامپوزیت، ایمپلنت و غیره می تواند به متخصص کمک کند که بهترین روند درمانی را پیش گیرد. مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد، به خاطر تجهیزات پیشرفته و توانایی ارائه مشاوره های لازم، به بیماران این امکان را می دهد که خدمات بهتری دریافت کنند. مهم است که بیماران قبل از انجام هر نوع تصویربرداری، اطلاعات کافی از هزینه رادیولوژی دندان سعادت آباد و مرکز رادیولوژی مورد نظر کسب کنند تا از سلامت خدماتی که ارائه می دهند، اطمینان حاصل کنید.

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 8
نمایش همه
علاقه مندی ها ()