فروشگاه ابزار مجید از جمله فروشندگان مطرح و دارای سابقه در زمینه تأمین و فروش صفحات برش در منطقه تهران به شمار می روند. این مجموعه معتبر در لیست محصولات خود، اقدام به فروش پرسلان بر در برند، مدل و سایزهای متفاوت می نمایند. به طور کلی، برای برش سرامیک پرسلان، بهترین گزینه استفاده از دیسک های برش الماسه است. صفحات پرسلان بر به دلیل داشتن ساختار خاص خود، قابلیت برش دقیق و تمیز را دارند و از ایجاد ترک یا شکستگی در سرامیک جلوگیری می کنند.

ویژگی های پرسلان بر مناسب

در این بخش از مقاله سعی بر این است که شما را با برخی از نکات مهم در انتخاب صفحه پرسلان بر آشنا سازیم. بدین ترتیب متناسب با نوع سرامیک پرسلان، می توانید با اطمینان خاطر، بهترین خرید صفحه پرسلان بر را انجام دهید. برخی از نکات کلیدی عبارتند از:

  • نوع صفحه پرسلان بر: دیسک های برش الماسه با دندانه های نرم و بدون دندانه، گزینه های مناسبی برای برش پرسلان هستند. خرید پرسلان بر با دندانه های نرم، کمترین آسیب را به سطح سرامیک وارد می کنند.
  • قطر پرسلان بر: قطر صفحه پرسلان بر باید متناسب با دستگاه برش شما باشد. در حال حاضر فروش پرسلان بر با قطرهای متفاوت صورت می پذیرد تا کارایی بهتری داشته باشند.
  • رشته و ضخامت دیسک: صفحات پرسلان بر نازک‌تر معمولاً برای برش های دقیق‌تر مناسب هستند، در حالی که دیسک های ضخیم‌تر برای برش های سنگین و عمیق‌تر توصیه می شوند.
  • سرعت چرخش: هنگام استفاده از صفحه پرسلان بر باید به سرعت چرخش دستگاه توجه کنید. سرعت های بسیار بالا ممکن است باعث ذوب شدن و آسیب به سرامیک شوند.

پیشنهاد می شود قبل از شروع به برش، حتماً صفحه پرسلان بر مناسب را انتخاب کرده و با احتیاط کار کنید تا به بهترین نتیجه برسید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت پرسلان بر می توانید با کادر فروش مجموعه ابزار مجید تماس حاصل فرمائید.

تلفن ثابت : 02166347835

تلفن همراه: 09126725681

آدرس : تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 11
نمایش همه
علاقه مندی ها ()