ویدئو پروژکتور جزء دستگاه های دیجیتالی به شمار می رود که جهت پخش داده های تصویری در محیط های بسته و همچنین فضای باز مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر به دنبال خرید ویدئو پروژکتور هستید، ما را تا انتهای پست همراهی کنید تا بیشتر با ویژگی و قابلیت های این دستگاه آشنا سازیم. برای ارائه داده ها و نتایج تحقیق در جلسات کارگاه های تحقیقاتی می توان از امکانات ویدئو پروژکتور استفاده نمود. فروشگاه نیزار کالا چندین سال است که در حوزه تولید و فروش ویدئو پروژکتور فعالیت می کنند و به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده نیاز مشتریان خود را برآورده می سازند.

خرید ویدئو پروژکتور برای کاربری های مختلف

به عنوان یک فعالیت جمعی در پارک ها یا میادین، نیز خرید ویدئو پروژکتور می تواند گزینه مناسبی محسوب می گردد. جهت نمایش فیلم های عمومی، می توان از قابلیت های مینی ویدئو پروژکتور استفاده نمود. از مزایای خرید ویدئو پروژکتور برای محیط های آموزشی می توان به تقویت یادگیری بصری، تعامل با فناوری های پیشرفته، فراهم نمودن محتوای چندرسانه‌ای، برگزاری کنفرانس ها و ارائه مقالات، صرفه‌جویی در زمان، افزایش تعامل دانش‌آموزان و غیره اشاره کرد.

از ویژگی های اصلی و مهم انواع ویدئو پروژکتور می توان به قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف اشاره کرد. همچنین تسلط بر بطن مباحث آموزشی از مزیت های خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به شمار می رود. قیمت ویدئو پروژکتور به عوامل مهم منجمله ابعاد، تکنولوژی به کار رفته، نوع پورت های ورودی و خروجی، میزان وضوح تصویر، نوع سیستم عامل، داشتن قابلیت وای فای، نوع لامپ و طول عمر آن بستگی دارد. لذا جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور پرتابل با سیستم عامل اندروید می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید. پس از بررسی کلیه محصولات موجود، به سهولت، متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور ارزان و با کیفیت همراه با پرده نمایش اقدام نمائید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت66747281

ایمیلNiza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()