لاستیک کومهو از دیگر برندهای موجود در بازار ایران است که توسط فروشگاه چرخ و یدک نیز عرضه می شود. کمپانی لاستیک‌سازی کومهو نیز مبتنی بر استانداردهای بین المللی و گروه توسعه و تحقیق خود، همواره بر پایه پیشرفت تکنولوژی در صدد برای تولید و فروش لاستیک کومهو با ساختار فنی با کیفیت هستند که امکان رانندگی باکیفیت را برای رانندگان مهیا سازند. انتخاب لاستیک مناسب و توجه به شرایط رانندگی می تواند به افزایش ایمنی، راحتی و کارایی خودرو کمک کند. لذا مهم است که قبل از خرید لاستیک کومهو، تحقیق و بررسی لازم را انجام دهید.

مزیت خرید لاستیک کومهو مناسب

با توجه به شرایط خاص آب و هوایی منطقه شما، انتخاب لاستیک کومهو مناسب می تواند نقش مهمی در ایمنی و عملکرد خودرو داشته باشد. بنابراین، مهم است که نوع لاستیک را بر اساس نیازهای خاص خود انتخاب کنید. در نظر گرفتن موارد زیر، به شما کمک می کند که بتوانید بهتر لاستیک کومهو متناسب با مدل اتومبیل خود انتخاب کنید و از آن برای بهبود عملکرد اتومبیل خود استفاده نمائید:

  • دوام و طول عمر: لاستیک های کومهو معمولاً از مواد با کیفیت بالا ساخته می شوند که عمر طولانی‌تری دارند. این موضوع به صرفه‌جویی در هزینه ها و نیاز کمتر به تعویض لاستیک در طول زمان کمک می کند.
  • میزان شاخص تحمل بار و تعداد سرنشینان: پیش از خرید لاستیک کومهو می بایست به مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک خودرو توجه نمائید. به عبارتی حداکثر توان تحمل بار در انتخاب مدل لاستیک خودرو حائز اهمیت می باشد.
  • مصرف سوخت: با انتخاب لاستیک کومهو مناسب، به میزان قابل توجهی می توانید از میزان مصرف سوخت جلوگیری کنید.
  • عمر لاستیک: در انتخاب لاستیک های خودرو، حداکثر طول عمر مفید لاستیک و به نوعی تاریخ تولید از فاکتورهای مهم و اساسی به شمار می رود.

جهت آگاهی از قیمت لاستیک کومهو و در نهایت خرید آنلاین، می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نموده و همراه با گارانتی معتبر سفارش دهید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3
نمایش همه
علاقه مندی ها ()